Cover Story on syntynyt muutoksesta – halusta ympäröidä ihmiset hyvällä

Kuten kaikki hyvät ideat, Cover Story on syntynyt todellisesta ongelmasta. Markkinoilla olevat maalit ja niiden ostokokemus eivät vastaa tämän päivän kuluttajan vaatimuksia. Ei ole lainkaan erikoislaatuista, että autot kulkevat sähköllä, maito on tehty kaurasta, arkinenkin ruokaostos tilataan kotiin, lempiohjelmat katsotaan omien aikataulujen mukaan, ja vaatteet hankitaan omia arvoja tukevalta brändiltä. Mutta yksi kodin keskeisimmistä sisustustuotteista mielletään edelleen rakennustarvikkeeksi, ja maalien ostaminen tapahtuu kehäteiden rautakaupoista. Miksi näin?

Syy on ilmeinen: Toimialaa hallitsevat suuret yhtiöt, jotka ovat sidoksissa globaalien raaka-ainetoimittajien sekä suurten rautakauppaketjujen kanssa. Tämä yhtälö aiheuttaa sen, että muutosta ei haluta tehdä, vaan kuluttajille tarjotaan edelleen vanhanaikaisia palveluita ja tuotteita. 

Perustimme Cover Storyn tarjotaksemme ihmisille vaihtoehdon – niille, joille maalaaminen ei ole remontointia, vaan sisustamista. Sillä me uskomme siihen, että seinien sävy on sisustuksen tärkein elementti. Koska täydellisen sävyn löytäminen on vaativaa, on värikarttamme ammattilaisen huolella kuratoima. Näin jokainen sävymme on juuri oikea, eikä vääriä vaihtoehtoja ole.

Uskomme, että sisustamisen pitää olla helppoa ja mutkatonta. Siksi innovatiiviset sävymallimme, maalimme ja maalaustarvikkeemme saa vaivattomasti kotiin muutamalla klikkauksella.

Uskomme myös, että maailman muovikuormaa ei saa lisätä. Lisäksi meistä maailmassa on jo tarpeeksi muovia. Maailman merissä on yli 150 miljoonaa tonnia muoviroskaa, mikromuovia päätyy ihmisten elimistöön luottokortin painon verran viikossa. Siksi maalimme ja pakkauksemme ovat täysin muovittomia.

Ei ole yhdentekevää millä itsensä ympäröi. Olipa sitten kyse ihmisistä, ajatuksista tai sävyistä.